If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Един поглед през новия ми 3D телевизор със тъч панел за лапнимитопа на централната конзола
Брутааааааааално евала браво ... много ми харесва
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Разбира се,само малко свободно време да остане,че се оказа,че утре няма да мога да я погледна.
Има логика в това,аз също си мислех,че на някой датчик му става топличко
Благодаря за информацията !
Иначе,най-вероятно ако аз не се справя ще тичам при Сашо,и без това той е личен доктор на Алфата
И какво се оказа в края на краищата?
sigpic
Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535
Колеги, проблем с температурата! Колата е 146JTD
Появява се в жегите при изкачване на баири с повече газ и с включен климатик - примерно на Витиня със 140-150км/ч (знам, че не е особено здравословно...) температурата отива някъде между 90' и 110'. Върна ли газта до 120, или изключа климатика - се връща на 90... Не се проявява при други условия. Маркучите не се втвърдяват; радиатора и антифриза са сменяни миналата година; термостата малко преди това; водната помпа не я смених при обслужването на ангренажа; вентилаторите си включват и бавно, и бързо; отделно мих радиаторите с маркуча, както са си на колата доколкото мога. Общо взето в задръствания, форсиране на място, каране до ограниченията, или без климатик не се проявява никакъв проблем.
Съмненията ми основно са за прекалено концентриран антифриз (не знам дали са основателни, но не си я правих аз миналото лято след инцидент с животно на пътя и последвала смяна на радиатора), или превъртаща перка на водната помпа (случвало ми се е на БМВ с пластмасова такава). Или да я закачам на диагностика и да търся друга причина? Или някой патил с подобен проблем ще даде жокер в някаква друга посока???
'03 Suzuki DL1000 V-Strom
'00 Subaru Outback 2.5i gpl - Japanese Alfa
'93 Toyota Previa 2.4i - perfect youngtimer
'05 FIAT Punto 1.3multiJet
Колеги, проблем с температурата! Колата е 146JTD
Появява се в жегите при изкачване на баири с повече газ и с включен климатик - примерно на Витиня със 140-150км/ч (знам, че не е особено здравословно...) температурата отива някъде между 90' и 110'. Върна ли газта до 120, или изключа климатика - се връща на 90... Не се проявява при други условия. Маркучите не се втвърдяват; радиатора и антифриза са сменяни миналата година; термостата малко преди това; водната помпа не я смених при обслужването на ангренажа; вентилаторите си включват и бавно, и бързо; отделно мих радиаторите с маркуча, както са си на колата доколкото мога. Общо взето в задръствания, форсиране на място, каране до ограниченията, или без климатик не се проявява никакъв проблем.
Съмненията ми основно са за прекалено концентриран антифриз (не знам дали са основателни, но не си я правих аз миналото лято след инцидент с животно на пътя и последвала смяна на радиатора), или превъртаща перка на водната помпа (случвало ми се е на БМВ с пластмасова такава). Или да я закачам на диагностика и да търся друга причина? Или някой патил с подобен проблем ще даде жокер в някаква друга посока???
Радиатора на климатика, ако е с много смачкани ламели, може да се явява проблем, а водния радиатор с нов ли го смени?
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Радиатора на климатика, ако е с много смачкани ламели, може да се явява проблем, а водния радиатор с нов ли го смени?
Да, водния радиатор е нов. Климатичният е малко крив - леко посукан в долната част и ламелите (но и те не са толкова ситни и фини, като на водния) са понатиснати на места от пластмасовата декоративна решатка, но не е изпускал и са го оставили, като по-добър вариант от разни евтини китайски заменки. Да свалям бронята и да изправям ламели, колкото и малко да са криви ли?
'03 Suzuki DL1000 V-Strom
'00 Subaru Outback 2.5i gpl - Japanese Alfa
'93 Toyota Previa 2.4i - perfect youngtimer
'05 FIAT Punto 1.3multiJet
Здравейте! И аз да задам един въпрос - как точно се откопчават куплунзите на бобините на TS CF1.2 - т.е. металния капак? На снимката са оградени с червено.
Attached Files
sigpic
Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535
Здравейте! И аз да задам един въпрос - как точно се откопчават куплунзите на бобините на TS CF1.2 - т.е. металния капак? На снимката са оградени с червено.
С тънка права отверка им изваждаш телчетата като почнеш от някоя от страните, а не от горе. Те са потгънати 2-3 милиментра навътре от долната страна. Първото сигурно малко ще те измъчи, но като го видиш какво представлява, другите ще ги махнеш за секунди Сецай смело, здрави са
Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Вьпрос - от кьде се достига до горните гайки (болтове) на задните амортисори на 146. Хвьрлих бегьл поглед и е ясно че ще ми трябва канал, вьпросьт е дали нудобният канал ще свьрши работа или трябва да тьрся нормален.
Точно за това не ти трябва канал...
Вдигаш на крик задницата и като се спусне колелото надолу ще видиш под калника един технологичен отвор в самия мост, в който се бърка с удължена вложка (по спомен размер 15) и се действа... Даже теоретично може да ги свалиш и без да сваляш колелото, защото има достатъчно място като я вдигнеш на крика, ама ми се струва малко мърляшка работа така...
PS: Това, което написах се отнася за 145, но доколкото знам няма никаква разлика при тази, за която питаш.
Comment